Friday 19 April 2013

positive changes since Dec

alhamdulillah, since December aritu period dah kembali normal...
kalau sebelum ni CD agak panjang, atau kadang-kadang memang panjang, tapi bila dah few months back period dah within normal CD, rasa alhamdulillah :)

untung dan bertuah bila sesetengah orang lain senang aje, tak payah susah2 nak kire CD berapa, CD apa, post O , before O apa nk buat or apa nk amalkan...jap, when i talking about CD, bukanlah Cloth Diaper hokehh? hahh..nampak tak di situ, hanya orang yang melaluinya aja yang paham..mostly laaa...so CD yang aku cakap ni apa? cariklah sendiri...google aje..tengok apa yang kuar...:P

back to the story....rasanya supplements yang aku amek pun banyak membantu dari segi general health aku sendiri..at the moment, aku amalkan minum olive oil ( bought from someone kenal from FB, olive oil ni dari Palestin, and price agak expensive compare to other olive oil yang ada kat market, and the best part is...olive oil ni lain dari olive oil yang pernah aku minum :) ) besides that, aku amalkan jugak makan madu...and banyak2 madu, aku memang sgt suke madu dari Yemen, memang terbaik..susahlah nk explain, sedappppp sgt madu Yemen, kalau tak makan mcm tu aje, cukuplah aku buat air dengan madu tu...segar sgt rase :)
and after lunch meal, normally aku akan makan fish oil, folic acid, etc....

harap2 sangat positive changes on my period akan berterusan...:) balik from belayar me and my nazmi nk proceed with treatment...dalam list setakat ni ada 2 gynae yang kiteorg nak refer and tgk opinion each gynae mcmmana, then only, we will decide...
seingat aku, our last consultation was back in 2010....

nnti update lagi...


love,
linda

No comments:

Post a Comment

share it with me as i appreciate ur thoughts...:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...