Friday 19 April 2013

Banyak blog TTC...:)

rasa nk update blog ni kadang-kadang melambak2..kadang-kadang aku biarkan aje bersawang..sebenarnya bukan tahap bersawang bila aku tinggalkan blog aku tapi dah tahap...memang lamaaaaa menghilang...

biasanya kalau time cuti, especially kalau baru balik dari belayar, memang tak terjenguk la blog ni..tapi tak tahu dh nk buat apa bila kapal anchor 4 hari ni...rajin pulak aku tengok blog, bukan tengok aje..godek2 sekali...kikiki..update jugak akhirnya...

seronok bila google...search:  ttc blog..hah, amekkkk..banyaknye list...cuma a few blogs aje yg sempat aku masukkan dalam list...takpelah lepas ni once dpt internet line, aku update lagi list tu..:)

vessel just departed and in shaa Allah arrive Korea end of Apr..semoga pelayaran kami dipermudahkan..moga2 cuaca elok2 aje...



love
linda
onboard PZS


No comments:

Post a Comment

share it with me as i appreciate ur thoughts...:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...