Monday 25 November 2013

TRYING TO CONCEIVE GROUP MALAYSIA (TTCGM)

Assalamualaikum sisters, adik kakak, abg pakcik makcik, atuk nenek..:)




Since TTCGM ditubuhkan few years back, dengan ahli yang less than 100, now kita dah ada 1000 + (active and non-active). Yang non-active tu termasuklah silent reader, sometime dia baca tapi tak komen, kadang-kadang komen sekali lepas tu senyap je, and ada yg dalam group tu, baca, tapi tak komen and tak join any activity. Mungkin untuk silent reader ni, ada jugak dari silent reader lama2 jd kepochi reader, EH? Bukan2, jadi active reader, rajin up post, rajin kometa nak members yg mcm ni, so bnyk info yg bermanfaat.
n, rajin bagi info, rajin join activity, kiranya rajin segala, bagussss anak sapa ni? Ahahahaha...honestly, ki
Bila dpt email dari anonymous and request suruh add into this group, aku pun jarang nak tanye history ttc orang tersebut, biasanya aku terus add. Tapi lepas ni, pada sape2 yang nak join, pls introduce a lil bit about yourself and ttc journey.

Kami accept and add most of new members request, and antara matlamat support group ni adalah untuk bagi POSITIVE VIBES and sama2 membantu antara satu sama lain. Aku jadi stress bila ada member baru yang tak ikut guidelines dalam group tu. Lupa baca guidelines kot? So to those member baru yang nak join dan lepas dah di add dlm group tu, please, please, please...hah! Tengok dah 3 kali please....baca guidelines, tak paham sekali, baca 2 kali...tak salahkan?

Jom, email me thesailorwifediaries@gmail.com if u're interested to join TTCGM, we welcome u in advance :)


Love


Sent from my iPhone

No comments:

Post a Comment

share it with me as i appreciate ur thoughts...:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...