Sunday 20 October 2013

3cixty plus - testimoni and review

Assalamualaikum...

Entry kali ni kita cerita pasal review/testimoni 3cixty plus.

Alhamdulillah, aku dpt cuba produk yang bagus ni PERCUMA sebab aku terpilih sebagai pemenang sebab share pasal 3cixty plus.  Well, aku sebenarnya pun tengah tercarik2 produk yang bagus, but not so expensive utk dibelanjakan tiap bulan, maklumlah macam2 produk yang ada kat pasaran ni..tak tahu nk pilih yang mana...keutamaan aku ialah, dari segi harga, biarlah berpatutan, kesan yang bagus, dan lebih2 lagi biarlah selamat dan halal..betul tak? tak guna jugak kita spend beribu2 utk kecantikan luaran dan dalaman tapi hasilnya tak seperti yang kita nk..betul tak? :)

ok, back to the review...

lepas habis 10 sachet ni....sebenarnya sebelum habis 10 sachet pun, aku dah dapat rase the best thing 3cixty plus ni pada aku....
mula2 aku takut rase 3cixty plus ni tak sedap, tapi bila dh cuba...sedapp oiii...rase macam masam-masam skit, kire memang senanglah nk minum..nyummmsss....
seperti yang dinasihatkan, pengambilan 3cixty plus lebih elok sebelum tido, sebab masa kita tido tu, 3cixty plus akan menjalankan kerja2nya...:)
so, esoknya bila bangun pagi...aku rasa kulit muka aku tak oily...well, aku ni jenis combination skin type..especially kalau bangun pagi, kat bahagian T zone aku akan oily...tapi, bila aku minum 3cixty plus ni, besttttnyaaa rasa bila bangun pagi muke tak oily......teruja! terujaaaa!

honestly, i'm not into product yang memutihkan kulit, sampai aku rasa sesetengah orang tu dh mcm vampire pun ada, sampai tak nmpk natural dh warna kulit tu..menakutkanlah! 
aku suka product yang more into natural, which is, tidaklah memutihkan seputih2nya..aku lebih suke warna kulit aku sekarang, cuma aku nk kulit bersih, flawless...tapi bukanlah putih seputihnya..itu pendapat aku lah...

3cixty plus ni tidak dijual di kaunter2 jamu herba mcm kat tesco giant tu semua...kalau nk cuba, uolls boleh beli aje online...senang, mudah, cepat...terus sampai depan rumah...

click sini 3cixty plus BEST 

jom ramai2 cuba...harga pasti terbaik...kesan yang bagus, selamat dan halal...






love,
LNDANZMI

No comments:

Post a Comment

share it with me as i appreciate ur thoughts...:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...