Wednesday 12 January 2011

Thank you :)





salam....

superhero...hope u r doing well over there...semoga segala urusan dipermudahkan olehNya..insyaAllah...
syg,..i'm so happy today...:) sbb apa? b rase bertuah sgt ada kawan2, family, yg sentiasa ada with me time b susah atau senang...and of course la syg yg always be with me...and yg pastinya, Dia yg satu...:) 

tq to my superhero for everything, 
tq sbb selalu jadi pendengar yg setia....
tq sbb selalu bagi sokongan moral pada b, even kita jauh...
tq sbb layan kerenah b..
tq sbb faham keadaan b..
tq sbb sama2 susah senang ngan b...
tq utk semua yg syg lakukan...b really appreciate it...

superhero,
i'm so thankful with all the rahmat yg datang...dan juga segala dugaan yg datang, dugaan mengajar kita jadi lebih dewasa kan?
alhamdulillah, dalam apa jua keadaan, we still hold on together...semoga kasih yg kita bina berpanjangan....
masa abg takde,...alhamdulillah, kawan2, family sentiasa ada dgn b...and i'm so thankful for that...and syg dun worry ok...i will always take care of myself...jd isteri seorang pelaut, mestilah kene tabah kan? :)

and to all my lovely friends,
thank you for this precious TRUE FRIENDSHIP...and i'm sorry for everything if ada apa2 yg selama ini ada mana2 kelakuan, pertuturan yg mengguris perasaan....harap maafkan me ye...:) nobody is perfect rite..?so pls accept my sincere apology from the bottom of my heart....and again, THANK YOU SO MUCH.....





No comments:

Post a Comment

share it with me as i appreciate ur thoughts...:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...