Monday 26 September 2011

Itu sudah ketentuan-Nya

Lama sangat tak jenguk blog sendiri, apalagi blog kawan2 yg lain...
busy apa ntah, sendiri tak pasti...sampaikan nk bukak blog pun nk tertype..www.blogspot eh silap rupenya...
So just imagine, sampai lupe website for blogger...Ya Allah...

Last Sat, sambil sendirian kat rumah...tetiba berFB ngan dia (one of my x dip classmate), well friendship kami quite close la..cuma bila masing2 dah besar, dan sibuk ngan kerja (for her lah) since that i'm just full time housemaker, kalau busy pun busy ngan hal rumah jek...:) we decided to have breakfast together...
Diye kat seksyen9 and me kat seksyen13...dekat je, tapi leh kire brape kali jumpe...

So mcm biaselah, masing2 sampai lebih kurang sama and we're started to talk about a lots of thing...sampailah satu cerita ni, betul2 buat diri sendiri rase terkejut, sedih, pelik..mcm2 lagi rase pun ade..tapi obviously, i'm so sedih masa tu...

Dear friend, if satu hari nnti dengan tak sengaja ko terbaca atau terbukak blog aku ni...(well, aku tahu ko tak tahu pun kewujudan blog aku ni)...aku cuma nk ko tahu, aku syg ko! i really appreciate our friendship...aku sentitasa doakan yg terbaik buat ko! and i know u're strong...and ya, u have to be strong!

macam ko ckp kat aku aritu, masing2 Allah dah tentukan bahagian masing2...yes, aku setuju sgt2...sejak kita belum lahir lagi semuanya dh ditentukan...InsyaAllah kalau kita redha dan pasrah, pasti itu yg terbaik buat kita...takkan ada apa yg dpt mengubahnya, kecuali Dia...yakin! Doa...adalah senjata paling kuat...

to my other readers, pls read this article..and u will know then....





*Ya Allah, ampunkan dosa2 kami..berikanlah kami petunjuk, taufik dn hidayah-Mu...tabahkan hati kami dengan apa saja dugaan yang engkau berikan...aminnnnn



Love,
Linda Nazmi

No comments:

Post a Comment

share it with me as i appreciate ur thoughts...:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...