Tuesday 1 February 2011

mencari cinta sempurna

                                                  


its a very sunny day today at bintulu..and i'm sitting in front of my vaio..oh not mine, ours..haha..me and him...:) thinking what is e interesting topic to be put in...and this one come out Mencari Cinta Sempurna

Cinta? ya, cinta perlukan pengorbanan, keserasian....dan bila masanya tiba...cinta itu sendiri datang..tanpa dipaksa...cinta yang dipaksa? tidak ikhlas...cinta tanpa rasa....tidak gembira....cuma cinta sempurna lengkap segalanya.

Cinta perlukan matlamat...tapi jgn silap matlamat..disebabkan kawan-kawan sekeliling sudah berpunya, diri sendiri juga sibuk mencari cinta, tapi pastikah dia adalah cinta sempurna...? Cinta sempurna itu unik...kadangkala ada yg kata cinta sempurna tak wujud...tapi cinta sejati itu ada..ishh ada beza ye?ok2..:)

Siapapun dia yg kita syg, yg kita suka, yg kita cinta....dia melengkapkan kehidupan kita...alhamdulillah...jadi terimalah cinta yg datang tu dengan ikhlas..bukan ada matlamat lain...pada yang belum jumpa cinta sempurna itu...sabar..pasti ada yg terbaik utk kamu....insyaAllah...:))

::true love is out there along with someone who cares for the rest of the life::
::true love is colors that will never fades::


p/s: alhamdulillah saya dh jumpe cinta sempurna buat saya...:))



xoxo,


No comments:

Post a Comment

share it with me as i appreciate ur thoughts...:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...